Search results

  1. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    yup... i can feel i'm the 'queen' now! wahahahaha
  2. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    Hi Happiness&Bliss, no wor!! BB EDD will be early March wor!! after CNY le!! heehee!! becoz we wana a BB born in rabbit.. so... we onli tried last month and we got it...!!
  3. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    wow!! so happy to see you posted something here!!! I'm pregnant now!! but 1 months plus only!! hahaha!! will visit gynae tmr (1st time visit)... haha!!!
  4. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    Wah.... Congrat to u... hahahahahahah!!!
  5. B

    Any 19 Sept 2009 brides?

    gals!!! How much u gals wana give to ur MUA and photographers and videographer huh???
  6. B

    Any 19 Sept 2009 brides?

    Let's make this thread hot for the last 15 days!!!!! 15 days later gonna be our BIG DAY.....
  7. B

    Any 19 Sept 2009 brides?

    yes yes!!! 15 days more!!! aiyo!!! getting more and more stress lei!!!! my guests... some very mafan... dont wana confirm!!! HAI.. headache lei!!! like tt how to arrage table and seats for them wor!!! Noknok...any of ur frenxs ok?? coz my hubby side got nobody wana be emcee... so... both my...
  8. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    my birthday 10 Nov!! hahaha!!!! Vaccination is paid by the company for all the female stuffs under the age of 40... then in that case, i go lor... but after the 3rd injection.. doc told me cannot get pregnant for the next 5mths.. coz not reli good for the mother and baby!! so.. have to wait...
  9. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    Wah.... Luvz17... u also going to be mummy le ya!!! so good!!!!! which hospital u going??? btw, I'm also borned in Nov!!! hahaha!!! Wedding ya.... now... most of the things done le... now doing the table arrangement and some co-ordinate things with hotel, live bands, photographer...
  10. B

    (2007/10) ROM in 2007 October

    yeah yeah!! ya lor!!! finally my turn.... hahahahaa!!!!! stress... stress.....
  11. B

    T&T Instant Printing

    hi vt, I tried to PM u.. but cant!! can u give me ur email address??
  12. B

    T&T Instant Printing

    Hi Noob, i'm T&T customer... I have already printed and collected my cards from them.. haha!!! Hi fishfish, I have sent the card to you... u take a look...
  13. B

    T&T Instant Printing

    Hi snowswan, U juz need to bring one card and use it as sample... they will know wat to do le!!!!! no need bring all the cards to them unless u wana them to insert all the print out for u / or u wana those print onto the cards.... if not.. one sample invitation card will do.
  14. B

    T&T Instant Printing

    Hi Renne, Can I have ur email????? their contact Ya... hmm......(60)7-222 8862.... look for shirey lor sherry!! i forgot her name le!!! haha!!! Dreamz... I sent to u already.....
  15. B

    T&T Instant Printing

    dreamz, can u give me ur email. i send my insert print to u!!
  16. B

    T&T Instant Printing

    Hi Noob.. i think they cant print photos lei!!!! Hi gals..last week very busy.. so didnt online and come to forum as well!! btw, we got our cards le... they charge us based on the final No. of cards we have... very nice!! the lady very nice as well
  17. B

    T&T Instant Printing

    have!! but at home wor!!! but i'm unable to scan it at this moment! becoz i'm going biz trip tomorrow till friDay.. Can i scan to u on Monday?
  18. B

    T&T Instant Printing

    ya!!! T&T allow u have as many 'cartoons' as u wish!!! one of my designs, i have 4 cartoons... and e other design, i have 6.. i think.. but of coz not all cartoon... got borders!!! this fri will be collecting it already!!! hope it's nice on the 'tracing paper' insert
  19. B

    T&T Instant Printing

    Nono!! haha!! we were there Fri evening... reached there around 7pm then do the card all the way till 10pm... haha!! becoz i do two designs... 1 full english... 1 traditional (eng + chinese)...
  20. B

    T&T Instant Printing

    gals... I RELI HAPPY WITH T&T services!! haha!!! to us.. they are so friendly... they let us choose the 'cartoon' to put in the cards... and u can choose as many as u want!! haha!! then they design for you.. anything u dont like.. they will juz amend till u happy with the final design...

Top